סגן שר התחבורה: "היו בעיות נקודתיות, אבל המעגל התחבורתי עבד"

אבי יעקב No Comments on סגן שר התחבורה: "היו בעיות נקודתיות, אבל המעגל התחבורתי עבד"

בראיון לבצלאל קאהן באולפן הפתוח של 'קול חי',סקר סגן שר התחבורה, אורי מקלב את ההיערכות התחבורתית: "היו טעויות נקודתיות של נהגים או שוטרים שלא מספיק מכירים את השטח, אבל ככלל הכל עובד מצוין. הדבר שהכי חשוב לנו ברמה האסטרטגית, בכל ההכנות, זה המעגל התחבורתי שזורם. יש לנו מעל מאה אוטובוסים ריקים בשטח ההר ורכבות בסביבה לכל תרחיש פינוי גדול"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר התחבורה, אורי מקלב באולפן הפתוח אמש, בראיון לבצלאל קאהן במתחם ההילולא המורחב במירון: "היו טעויות נקודתיות של נהגים או שוטרים שלא מספיק מכירים את השטח, אבל לחלוטין הכל עובד מצוין. תמיד יש תלונות, תמיד יש טעויות, אבל עכשיו אני רואה את כמות האנשים שעוצרים אותי כל הזמן בהכרת תודה".

"לדוגמא, קיבלנו ידיעה שבכביש 1 יש עבודות, למרות שהובטח לנו שזה לא יקרה זה כנראה לא ירד לרמת השטח, אבל זה נפתר מיד. עבודות שקשורות לנתיב המהיר. הדבר שהכי חשוב לנו ברמה האסטרטגית, בכל ההכנות מה שחשוב זה המעגל התחבורתי שזורם". רן שדמי מנהל הרשות לתחב"צ במשרד התחבורה שהשתתף בראיון אמר: "עבדנו חודשים כדי להיות מסונכרנים, בינתיים הכל עובד כשורה".

סגן שר התחבורה חשף את ההתנהלות מאחורי הקלעים: "יש לנו למעלה ממאה אוטובוסים שנמצאים בסביבת ההר, ויושבים פנויים לתרחישי קיצון. יש כמה רכבות בסביבה שעומדות וממתינות"



0 תגובות